sreda, 5. december 2012

Miklavž

Pridna sem bila!
Ker je miklavž prinesel vrečko s sladkarijami, mandarinami in zvečilni.
Tako, da sem precej vesela. Najbolj za mandarince, ki prav slastno dišijo in bodo jutri postale malica.

Če mi je zjutraj šlo vse na živce, ko sem zlezla ven iz tople postelje in nikakor nisem prišla nazaj k sebi, se proti večeru počutim precej bolje, ker vem, da se bom lahko že v naslednjem trenutku zabubila pod toplo odejo in zaspala. Vsaj dokler ne bo budilka zvonila. Potem pa gremo jovo na novo.
Eno malo pavzico bi rabila. Tak psihičen odmor. Vsaj za trenutek. Prosim?
Vem kaj me čaka v prihodnjih dneh kar se dela tiče in me je malo precej strah. Da mi morda ne znese. Ker sto procentov, se od mene preprosto skoraj da ne da prejeti. Saj se trudim. Tu se pa konča. Pri trudenju.

Sneg je postal plundra. Gumjaste škornje sem nosila v paru z debelimi nogavicami.
Na vlaku sem odsotno zrla skozi okno, ko sem poslušala Imagine Dragons. Te so v zadnjih dneh znova na sporedu. Ker sem včeraj preverjala kdaj in kje imajo kaj koncerte. Uspelo mi je spregledati, da so tudi bližje. Dunaj in Milano. Hmmm. Zanimivo...

The Fray - 1961




Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...