torek, 25. maj 2010

Hrbtuhati se

Nimam več občutka za prostor in čas. Nimam pojma kater dan je ali mesec. Občutek za uro je izputhel med nenadno vročino današnjega dne.

Kaj se je zgodilo s postopnim, počasnim naraščanjem temperature?

Pri Evroviziji me je navdušil samo desni(?) rokav slovaške pevke. Tista zelena zvolančkana zadevščina. Samo in izključno tisto. Ostalo pa... kaj za vraga?

Vse serije so končali. Danes še 10 things I hate about you. Tako, da sem ponovno začela gledati Weeds. Ampak čakam na novo serijo Pretty Little Liars.
Obsedena s serijami. Definitivno.
Rabim nekaj premikajočega v zgornjem levem kotu, ko pregledujem novosti na internetu.

Dejansko bomo imeli tudi Slovenski top model. Po 14 sezonah ameriškega.

Moja zmožnost normalnega dihanja in prehranjevanja je popolnoma ohromljena. Zaradi tega nahoda od cvetnega prahu sem kot govoreči Dumbo. Sicer nima nobene povezave z Dumbotom, vsaj ne moj nos, ampak to je prva misel, ki se je udejanila v mojih mislih.

Vanilla Ice - Ice Ice Baby

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...