torek, 18. maj 2010

Veverička Muki

Dobila sem težko pričakovano nagrado. Še vedno ne morem verjeti, da sem zmagala na natečaju. In da to lahko koristim sedaj in da delam v smeri, ki me zanima in veseli. O.
Ampak ni niti za 4, niti za 2 osebi, pač pa samo zame in to z enoposteljno posteljo. In veveričko Muki.
Ampak je kulj, dve nočitvi s polpenzionom in vsemi ugodnostmi. Ha, to bo še sprostitev.

Navdaja me ponos, ko si na spletni strani ogledujem logo pod napisom: "naš novi logo". Ha.

Z vižam pa nolco sem jedla hamburger.
Sicer sem po temu stavku, ki bi moral zveneti tako: Z nožem in vilico sem jedla hamburger, sem se smejala 10 minut skupaj. Kaj smejala, crkavala.

Svoboda izražanja. Ko preveč namigneš in premalo poveš in potem si vsi panično izmišljujejo možne odgovore in živijo v prepričanju, da morajo vse vedeti.
Če je blog javen, še ne pomeni, da je vse izdano. Lahko je samo podarjeno, ampak ovito v velik darilni papir, ki se ga ne da odviti. Za vsebino samega stavka in skriti pomen pa ve samo oseba, ki je to pisala. In to je najboljše.
Vsem ostalim je blazno zanimivo, ampak meni pa pove celotno zgodbo.
In potem se horda sošolk zgrne nadte. Juhej.
Pa situacija sploh ni takšna kot je opisana. Samo blazno me je zabavalo, kot sem rekla iz napačnih razlogov.

Srečen človek sem. Z zaključeno angleščino 3. Sploh ne bom oporekala, samo veselila se bom. Sicer ne manjka dosti, da se bom šla učit. Psiho, jaz.

Sčupan kuža.

Ruslana - Wild Dances

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...