sreda, 26. maj 2010

Pozer

Doma.
Priprave naj bi imeli šele popoldne in to samo slovenščino, tako da se mi ni dalo "trpeti" tam.
Učila sem se umetnostno, bolje rečeno prepisovala sem umetnostno. Ne da se mi ubadati s tem. Vso zadevo. Vsem učenjem.


Pojma nimam kaj počnem. Razen, da sama sebe spravljam v obup.


Mali pozer. Ko hočem slikati rožice pes vskoči, in se ne premakne s tistega mesta. Smeh.


Nima smislma vse to skupaj.


Ata smo presenetili z računalnikom. Ja no, ko podariš igračko, je ne moreš vzeti iz rok.

Baje bi se morala pojaviti na podelitvi nagrad. Kaj takšnega. Še nikoli nisem tega doživela.
Samo me mede datum. Poslano je bilo danes, piše da bo jutri ampak v oklepaju je današnji datum. Hm.

David Guetta feat. Estelle - One Love

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...