nedelja, 30. maj 2010

Lepotec

Pa je leto naokoli. Odkar smo malega lepotca prvič videli in pripeljali domov. Eno leto je že dejansko od tedaj, huh.

Nimam misli. Nimam občutij. Samo prepolno glavo.
Svetim se. Vse me boli. In ustnico imam razpočeno od herpesa.


Fak. Fak. Fak. Fak!


Obupala sem nad slovenščino. Preveč je vsega. Premalo se mi da. Nisem za učenje. Nisem za pisanje matur. Ampak sedaj sem se v tem znašla in bom poskušala priplavati na površje. Čeprav ne vidim svetlobe.

Ni mi do druženja z ljudmi. Ni mi do odgovarjanja na vprašanja, ki nimajo pomena.
Če sem resna, še faking ne pomeni, da "furam safr". In kdo si je izmislil ta oguljen, butast izraz.
Nočem ljudi. Nočem v šolo. Nočem butastih vprašanj.
Rada bi potonila v sanje. Ali pa samo sedela v temi. Nočem...


Znova in znova poslušam včerajšno zmagovalko. Dejansko je na koncu Nemčija zmagala.
Če ni ona najbolj zabavna, nervozna in običajna. Skrije se pod zastavo, ne ve kaj reči in na koncu sprašuje, če mora res odpeti pesem. Ampak je kulj. Je pristna.
Čisto preprosta v mali črni oblekci. Nobenega kiča. Nobenega bahanja. Nobenega ognjemeta.
Preprostost je zmagala. Končno.

Niamh Kavanagh - It's For you

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...