sreda, 5. maj 2010

Predmetkov

Nisem verjela v pravljice. V poroko. Ali princa na belem konju. Oslu, kakor želite.
Ne verjamem v moške, ker me spravljajo ob živce z njihovim obnašanjem. Ampak so pa zabavna popestritev dneva na vse zgodaj. Ob vseh zabavnih spominih.

Imam čisto poseben način prehranjevanja s kremšnito. Lepo počasi in z užitkom. Najprej zgornjo plast. Potem smetano in kremo do polovice. Potem pa še spodnji del skupaj s polovico kreme.

Mogoče pa ne znam uporabljati dvojine in ne funkcijoniram v skladu z njo.

Vse to skupaj se prebira v skladu z melodijo spodnje pesmi. Ne morem se upreti.

Premor. Tišina. Vdih. Izdih. In izbruh...


Butasta slovenščina. In vsi ti odvisniki. Prekleta teorija.
Zakaj sem se spomnila na to zdaj. Doh.
Pobira me. Medtem pa poslušam poročila, kjer se javljajo s Škisove. Super. Čeprav se mi resnično ne da prenašati pijanih ljudi, tako da je vseeno.

Premor.

Šola je smešna zgradba in ima presenetljivo veliko stopnic, ko moraš po isti poti štirikrat v eno smer. Zaradi kart za modno revijo. Da jo vidimo vsaj enkrat v teh štirih letih.

Premor.

Kdo je rekel, da odvisnik ne more stati sam. Tistega bom... Khm. In kaj za vraga rabimo jezik za prekleto sporazumevanje in tvorjenje nesmiselnih in ne pomembnih stavkov.
Noben na tem svetu ne zna cenit tišine.

Premor.

Diham. In natanko tako izgleda moje nihanje razpoloženja čez dan. Včasih se resno sprašujem, kako ljudem uspeva. Mislim prenašati mene. Resnično?

Premor.

Moram se pomiriti in vrniti na mojo playlisto. Šank rock - Jaz in ti. Iron And Wine - Flightless Bird American Mouth. Bon Jovi - Always Mr. Big - To Be With You. Bon Jovi - Hallelujah.

Bon Jovi - Hallelujah

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...