nedelja, 16. maj 2010

Kužata

Kiha se mi že cel dan. In je blazno, res blazno nadležno.


Nedelja je bila namenjena zgolj relaksaciji.
Omaro sem obrnila na glavo in se stlačila v vsako oblekico, ki mi visi notri. Prišla sem do dejstva, da jih je dejansko precej veliko.


Filme gledam samo na pol. Ker se mi zdijo preveč ponavljajoči, izpeti, neizvirni in potem jih nisem sposobna niti do konca pogledati. Počasi bodo ukinili še vse serije do jeseni, kar se zgodi s tem tednom. Tako, da super.
Dejstvo, kaj moram početi je tako ali pa tako jasno, samo sama nisem kaj preveč navdušena nad njim.


Popoldanski spanec. Dopoldansko lovljenje po vrtu. Večerno delo na računalniku.
In jutro preide v dan. Dan v večer. In večer v noč.

Rick Astley - Never Gonna Give You Up

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...