sobota, 29. maj 2010

Matura: angleščina

Skoraj sem že pozabila na dejstvo, da smo danes pisali maturo iz angleščine. Kaj takšnega.
To je poleg likovne teorije najdaljša matura, če mene vprašate. Sicer nisem preverjala.

Pola ena. Pola dve. Pola tri.
Ni bilo lahko. Sploh slušni je bil nekakšen problem. Sicer sem poslušala, ampak nekako sploh nisem dojemala. Občutka nimam, kar sicer ni ravno fino, ampak bom videla potem, ko dobim nazaj rezultate. Ne morem reči, da je šlo dobro, ker mogoče sploh ni tako. Sem pa preživela.
Tudi mojo formulco brez klime.

Nekje sredi vsega pisanja sem se dejansko ozrla po učilnici in ugotovila, da se vse skupaj dogaja. Ta "matura" zadeva, ki nas je strašila vsa ta leta. Pristen občutek zavedanja tukaj in zdaj.


O lanskoletni zmagovalec je prav prisrčen. Hm.
Navdušena vedno znova. In vedno bolj. Skrivam se.

Azerbajdžan. Všečna melodija in celotna pesem. Bolj kot na glasbo se navdušujem nad celotnim nastopom in sceno. Tiste stopničke in utripajoča obleka. Izredno pohvalno.
Španija. Umrla sem od smeha, ko je gledalec ušel na oder in ga ob spremstvu varnostnikov tudi zapustil. Sicer pa ne vem zakaj imam občutek, da se gredo vsako leto maškarado.
Norveška. Zeh. Scena mi je bila najbolj simpatičen del.
Moldavija. Zanimiv izbor inštrumentov. Saksofon. Drugače pa ne čutim presežka.
Ciper. Všeč. Kitara je šibka točka. Definitivno. Moja. Ne res mi je simpatična pesem.
Bosna in Hercegovina. Ne gane me.
Belgija. Zmagovalec resničnostnega šova. Nežne lučke in nežna glaba. Ampak kljub moji šibki točki sem bolj za Ciper. Kot kljukec je tam na odru.
Srbija. Eeeee. Ljubice. Ta skladba me spravlja v smeh. Ovo je Balkan. Hop hop. Čeprav za to skladbo mi pa pesem in scena nekako ne gresta skupaj. In ta model je... nimam besed.
Belorusija. O fuj. Zlata, srebrna in bronasta naenkrat na odru. Ženska z blond lasmi ima obupno frizuro. Sam ven pesmi pa je doneč. Hm. In nekdo noslja. Drugače pa zanimiva scena s zavesami in lučkami. Poleg bleščečih oblek imajo še krila.
Irska. Resnično je taka irska pesem. Ženska je neverjetno visoka ali pa stoji na podstavku in izgleda strašno visoka. Violično zelena kombinacija in rdečelaska. Irsko. Vzamem violične oblekice backvokalistk. Celotno vzdušje je resnično evrovizijsko. Iz starih evrovizij. Pogrešam to. Iščem besedo. Veličasno,
Grčija. Opa. Grško in od dol. Ja najrajši bi vazo vrgel v televizijski sprejemnik. Opa! Zažigalno, dobesedno, saj iskre letijo po vsem odru.
Velika Britanija. Britanska pop uspešnica z neusklajenim odmevom. Spim. Mislim, da nahujše zveneča Ken figura na odru. Čudno, da si kupijo finale.
Gruzija. Rdeče. Definitivno nisem spremljala in nastop niti ni tako zasijal.
Turčija. Zdaj pa res nimam komentarja. Me ne prepriča.
Albanija. Kot bi poslušal radio. Zmes različnih popularnih glasov. Nadležna violina.
Islandija. Posodobljena glasbena podlaga. Velika količina blaga. Ne vem, ampak take pesmi sploh ne pritegnejo moje pozornosti.
Ukrajina. Ukrajinka za katero ne veš ali je oblečena ali slečena. Sama na odru. Laser šov.
Francija. Pa je res poletna zadevščina. Navijaška himna. Na Evroviziji? Definitivno. To se zgodi, če plesalec poje. Smeh. Še francosko ti ni potrebno znati za ale ola ole.
Romunija. Dva človeka postaviš za improviziran dvojni klavir in malce cvilita. Ha pa imaš pesem z Lady Gaga vložkom. Ter počene šipe. Še dobro, da je za klavir uporabljen plexi. Nadležna, običajna pesem.
Rusija. Ne morejo brez snega. Moj besedni zaklad ima čisto premalo izrazov, za opis te sibirkse zgodbe.
Armenija. Ne vem ali je ženska pozabila kavbojke sleči ali je zgubila krilo. Nisem prepričana, da je takrat tudi imela tako opravo. Ni opredeljeno. Oder je postal nakičen.
Nemčija. Simpatična Nemka. Simpatična pesem, čeprav se mi zdi podobna vsem danes. Mogoče se mi že blede. Zanimiv glas. Ha. Blede se mi, definitivno.
Portugalska. Portugalščina je tako blazno, izredno zanimiv, nenavaden jezik. Jaz bi tele viseče žarnice pobrala in tekla. Resnično.
Izrael. Kako prepričaš v neznanem, neevropskem jeziku.
Danska. V takšnem trenutku. Hudi efekti s tekočimi zadevicami. Vse za dober "šov". Lepa pesmica.
Španija ponovno. Zaradi tistega incidenta. Španščina z nežnimi pristiski klavirja. Ampak potem ta "cirkuška" melodija. Začelo se mi je plesati. Nenavadno.

Scena fantastična. Jaz bi bila tudi v takšnih projektih. Noro.
Celoten projekt: amajzing. Slogan Share the moment. Pozdravi dužin.
Dva režiserja. Dvajset kamer.
Kaj vse se je spuščalo s stropa.

Mislim, da bo Nemčija slavila.
Spominja na deklič, moj letnik, iz serije Gossip Girl. Model, prijateljica Jenny.

Lena - Satellite

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...