četrtek, 13. maj 2010

Predvečer

Maturantski ples. No, samo še malo je ostalo do tega dogodka.

Nekako me vse priprave spravlajo v živce in za trenutek sem razumela tiste "vražje neveste" iz serij na televiziji. Ob trenutku zavedanja sem se zgražala nad seboj. Vem ja.

Nad nohti sem obupala, ko se mi je v drugo vse sfužilo. Dejansko nimam potrplenja za te stvari.
Las sem se lotila na najbolj nekompliciran način. Samo ravno.
Ostalo pa še pride. Ne, ni to zame.
Ampak problem ne bi bil v meni, če ne bi bili vsi okoli mene tako grozno zagreti za vse te stvari. Kaj je narobe z mano?

Dobila sem pogodbo. Z nazivom avtor, potem ime priimek. Avtor. Hm.
In ljudem najedam z maili, ko poizvedujem za naslove ali besedila pesmi. Nisem resna, ne.

Sedaj pa se bom začela še psihično pripravljati.

All Saints - Rock Steady

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...