četrtek, 20. maj 2010

Oblazinjeno

V naših dnevnih prostorih se bohoti nova sedežna.
Se še navajam, ampak je lepa. Mislim, čudno mi je bilo videti prejšno razstavljeno na prafaktorje, ker sploh nisem vedela kaj se dogaja. Bila je tam vse moje življenje in sedaj je prišla nova. Prejšna, večkrat preoblečena, raztrgana, zakrpana, umazana, polita, očiščena, sedaj pa se bohoti nova. Zanimiva podoba.


Ne morem verjeti, da sem preživela zadnji dan pouka v srednji šoli. To je to. Sedaj resnično.
In čudno mi bo jutri prejeti spričevalo ob dejstvu, da moram opraviti še maturo in (ne)obvezno viseti v šoli na pripravah.
Ne hujši del bo za mano prišel šele čez mesec.


Jutri dobim spričevalo. Prav dobro, mislim da. In potem parada, kjer bomo poskušali postaviti rekord. Na koncu pa še BFM in Kingstoni. Kulj.


Sedaj pa manjkajo samo še moje slike/risbe/akvareli iz Pariza.
Sploh tista z Moulin Rouge.
Velik nasmeh.

Train - Hey, Soul Sister

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...