torek, 26. januar 2010

Cop cop

Obtičala. Obležala. Obstala sem doma. Nisem imela ne volje ne moči, da se spravim v Ljubljano. Zadnji športni dan pa lahko prešpricam.
Saj ne da sem včeraj Lari jamrala koliko manjka, danes sem pa sama isto izvajala. Ups.
Poleg tega je pa telefon pristal neznano kje brez baterije. Še en ups.
Občutek imam, da so me kleli. Ali pa nekaj podobnega. Dejstvo je, da naj bi prišla z avtom od mene pa cel dan nobenega glasova. Razen, ko sem se med spanjem javljala Tjaši na telefon. Ali pa vsaj mislim, da sem to počela.

Siolovi filmi. Boljšega ni bilo. Dokumentarec o človeku, ki je živel z grizliji. Varuškin dnevnik. Med prvim sem zaspala. Drugega sem pa že gledala.
Nad slovenščino sem obupala. Again.
Višek dneva je bil pa verjetno, ko sem se spravila s psom ven na sneg. Luksuz.

Zgodbe mladih zvezdnikov. Taylor Swift. Njena zgodba je blazno zanimiva. Čeprav se zdi, da je postala slavna čez noč, ampak se je precej trudila. Ostali kot so Zac Efron, Jonas brothers in Miley Cyrus mi gredo pa blazno na živce.

Taylor Swift - Tim McGraw

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...