sobota, 30. januar 2010

Kabare

Blazno sem se zabavala na sprehodu. Poleg tega, da sva s psom tavala po zasneženih izbrisanih zametkih poti, ki so bili le malce nakazana udrtina v snegu. Če sem začela sredi gozda z dežnikom poplesavati (mjuzikal stajl) in prepevati (bolj mrmrati) pesem New York, New York. Sama sebe sem blazno nasmejala in se zabavala. V zasneženi pokrajini sem skakala od drevesa do drevesa, se vrtela, telovadila na vse pretege, pri tem pa so z neba padale nežne male snežinkice. Noro.


Mafini iz žurnala. Po receptu na žurnalu. Neki mafini za zajtrk. S suhim sadjem. Blazno netipčno zame. Ampak bomo videli kako bo. Ohlajajo se.
Pol ure kasneje. Nenavadni in užitni.
Mami je rekla, da so notri jabolka in še nekaj. Brat je bil za marmelado ali karamelo. Oče pa za med. V resnici pa so bile suhe marelice.
Moj danšnji playlist se giblje nekje od novih pesmi Tabujev, Dekla iz Zlate ladijce pa do New York, New York-a. Vmes pa se znajdeta še Zlatko ft. Tina ter Parni valjak. Aja ne smem pozabit Christine. Ko sem ravno naletela na njeno zgodbo na E!-ju.


Mivka. Roza šal. Kolajna. Matematika. Remi. Snegec.


Zlatko feat. Tina - Mi je žal

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...