torek, 12. januar 2010

Pač

Zjutraj se mi ne da vstati. Ne da se mi obleči, se usesti v avto in odpeljati.
Večino dneva tako ali pa tako izgledam kot hodeči in nemi zombi. Juhej zame.


Okupator. Ali blazen dolgčas med slovenščino.
Ja no danes je šlo vse povedano samo skozi ušesni votlini. Mislim, da se je povezava do možganov zgubila, ker zelo redke informacije potujejo tja.
Ok. Na koncu sem ugotovila, da sem si iz današnje seminarske čisto preveč zapomnila, pa čeprav sploh nisem poslušala. Ha.

Ne vem. Bolj kot gremo v sodobnost, večji psihiči so tej pisatelji. Pod kakšnim vplivom naj bom pa potem jaz? Veliki briljantni valček, ja. Norišnica. Absurd. Totalna zmešnjava.
Imam občutek, da še več takih in se bo zdaj zdaj meni tudi zmešalo.

Frederic Chopin - Grande Valse Brillante

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...