sobota, 9. januar 2010

Polage

Remi. Mama in: "joj kok ste se to dobr spomnl". Danes sem tako, kot ostali slovenski tekmovalci, zmagovala.


Stare si je danes ob poletih dal duška. Definitivno. Zmaga Kranjca ob njegovih komentarjih zgubi pomen, kar se zanimivosti tiče seveda. Ta se pa je vživel.


Triurne zimske radosti v veliki količini snega na velikem vrtu.
Velik kup, ki bo ostal do junija. Metanje s plate. Joj. Tipi so nori.
Bila sem omavžana. Kot snežak. Napadena z vseh strani. Kotalila sem veliko gmoto snega po celem vrtu z največjim naporom.
Moj prisrčen snežak.


Manila.
Pesem s tem naslovom je sicer že bila v drugi verziji. Phil Colins. Samo ta pesem mi je blazno všeč. Sploh v Simobilovem spotu.



Eva Cassidy - True Colours

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...