petek, 8. januar 2010

Igračar

Rešilec. Gasilec. In nato spet rešili avto. V daljavi so se videle samo modre lučke.
Posiljevanje z njihovo musko na vlaku. Lep razgled.
Matematika. Začuda ni bilo večine tistih, ki bi morali biti vprašani. Kako nenavadno.
Risanje je bilo pa res muka danes. Ni in ni šlo. Kot, da sploh ne bi znala risati. Čeprav imam trenutno 4 in možnosti za kaj več. Ali pa me je samo prehitro pohvalil. In ravne črte definitivno niso zame. Razne kocke in kvadri mi občasno še vedno delajo preglavice.
Riba. Tatarska.

Šoping tajm. Važno, da moram napolniti urbano. Upss ane.
Tigrasta majica. Zelene hlače. Nova modra kiklca. Zara. Depresijo sem zganjala ob dejstvu, da je Humanic zaprt. In v garderobah H&M-ja smo umirale od smeha. Ne vem kako nam uspe nase stlačiti najbolj nenavadne in skoraj da nenosljive zadevščine. V Berški so imeli blazno luškane stvari ampak ne moje številke. Prisrčni beli čevlji s peto in mašnjico. Zapestnica kot verižica. Enozobi pošastko.
Sneg. Ogromno snega. Ves dan je na polno snežilo. Dežniki po evro in pol. Pregled vseh zanimivih trgovin. Dobesedno utrujajoč dan.

Na železniški me je res močno ampak prijetno presenetil sčiščen in odkidan avto. Waaaw. Totalno sem bila šokirana in sem se za trenutek ustavila, da bi videla, če je res.
Strašim z rdečo dekco naokoli po bajti in se spravlam spat. Vsaj do postelje. Danes res rabim gretja.

Tabu - 42

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...