sobota, 2. januar 2010

Mejdun

Spodobno inspirativno delovno okolje. Ha ha.
Cekinčki. Pevsko navdihnena. Stare popevke.
Alfie. Ampak stara verzija. 1966. Ni me navdušila, ker sem zaspala vmes. Kar pa ni moje običajno dejanje med gledanjem filmov.
Nekako me stari filmi ne privlačijo. Ne morem jih pogledati in se moram dobesedno prisiliti. Sploh, če je možnost nove verzije. Ampak bi gledala še Moje pesmi, moje sanje. Casablanco.

Čez cel dan pa vlečem že moje branje in še nikamor nisem prišla. Prišleki.
Besedni zaklad gospodične Paris Hilton pa je blazno omejen. Ampak res blazno.
Nabrala sem se bloga Irene Sirene. Nekaj za nazaj. Blazno interesantno in dobro napisano. Všeč mi je.
Drugače pa... nič pametnega nimam za dodati, ker nič pametnega zadnje čase ni od mene. Več ko imam za narediti, manj počnem. Preprosto se mi ne da.
Novo leto. Enak učinek.

Avia Band - Zemlja pleše

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...