petek, 22. januar 2010

Roza srce

Sanje. Bivši sošolec.
Roza srce. Na rdeči pikčasti podlagi.
Črne roke. Od oglja. Končno je bil pes pri kompoziciji. Meni je blazno zanimiv, samo je figura nekako še v ospredju. Vedno zmanjka časa. V treh urah je to nemogoče narediti. Ravno, ko postne zanimivo in začneš senčiti že vleti prva skupina v učilnico z malico. Brezveze. In potem smo mi čudaki.
S profesorjam se pa presenetljivo dobro razumemo, saj se on in mi nasmejimo od srca. Fantje so ogrožena vrsta. Prisluškujejo našim pogovorom. In profesorjov pogled je najboljši, ko vleti v razred in se kregamo glede 7. in 8. božje zapovedi. Bolje kot pa če bi prišel minuto prej. Njegov pogled je blazno zanimiv. Vprašal me je, če sem piščanec. Smehi. Samo na list sem čakala in obupala nad ogljem v svinčniku.
Španščina. Cuando.
Oh pa prežvekovanje hrane. Samo neka stvar Laro takoj spravi domov. In na glavni sva bili kot bi mignil.
Hecen jezik.
Mama in njen rojstni dan. Moj zamrznjen mobitel. Vampire Diaries.

Michael Bublé feat. Bonita - Quando, quando, quando

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...