četrtek, 3. oktober 2013

A'bra ca dab'ra

Niti ni bil tako napačen dan. Izvedela sem polno koristnih informacij. Predvsem v primeru, da jih obrnem sebi v prid.

Zjutraj sem se še vsa zaspana strinjala, da grem na predavanje o spletni prodaji. Takšne stvari je fino slišati in se kaj naučiti, predvsem v primeru, če imaš v mislih, da bi se česa takšnega lotil. Zaenkrat imam vse odprto, vse možnosti imam pred seboj. Samo še korak naprej je potrebno storiti in zavrteti kolesje.
Mogoče, če se dobro obrne, bi potem lahko vrtela drugačno kolesje. Imam cilj pred seboj.

Preostanek dneva je stekel mimo tako hitro ob vlečenju folije, da sem bila že kaj kmalu na poti v Trzin. Na večerno predavanje. In ker sem že ravno v tistem koncu, sem kar naenkrat postala zelo priročna dostava in prevzem. Saj se ne pritožujem, pa še fanta v trgovini sta bila blazno prijazna.

V duhu razmišljanja o poslih, sem nadaljevala dan. Z managementom.
Dejansko skoraj niti za trenutek nisem izgubila pozornosti. Cel čas sem z zanimanjem poslušala. Samo sms me je zmotil in mi narisal nasmeh na obraz.
Same fine stvari je teta povedala.
Abrakadabra v prvotnem pomenu pomeni, nekaj podobnega kot - ustvarjam, kar govorim.
Našteli smo inovatorje na slovenskem prostoru. Nekje vmes sem ujela zanimiv podatek o tem, da ji je nek teoretik krščanstva razložil, da v svetu ne obstaja prav ali narobe, ampak samo zorenje. In da je bilo to zapisano tudi v prvotnih starokrščanskih spisih, kasneje so dodali "moralo", da bi lažje krotili množice ljudi.
Ves čas na novo odkrivamo tisto, kar vemo. To mi je bilo tudi izredno všeč.
Skratka res sem z zanimanjem poslušala predavanja.

OneRepublic - Counting Stars



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...