nedelja, 27. oktober 2013

Predolg dan z dodatno uro

Cel bioritem mi je zbegala ta "dodatna" ura. Dobesedno se mi vleče dan. Čeprav je bil čisto zapolnjen z vsemi drobnarijami in delom. Zakaj pravzaprav to počnejo? Zakaj pridejo ti dnevi, ko se ura prestavljala naprej in nazaj? Zakaj je svet tako blazno kompleksen.

Čudovito.

Danes sem potihem doživela mali "zastoj srca", ko se datoteka ni hotela odpreti. Takšna datoteka v katero sem vložila že nekaj ur dela. In sem nekaj preveč "pritisnila" in je nastala cela zmeda. Potem sem imela več sreče kot pameti in sem rešila zagato. Ravno po tistem, ko sem se na nek način vdala in skoraj obupala. Ampak preizkus še zadnje možnosti je prinesel optimizem. Za razliko izbrisanega imenika na telefonu od ata.

Stanje v katerem sem trenutno je popolna odsotnost. Zberem se toliko, da kaj naredim potem pa me preprosto ni več tukaj. Ves čas sem v svoji glavi. Kaj sem?

Za povrh vsega pa sem izgubila še prav vse igre remija. Super zaključek tedna. Bravo!
Upam na boljše čase. Resnično.

OneRepublic - I Lived



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...