ponedeljek, 28. oktober 2013

Kot enosmerna avtobusna vozovnica

Danes sem prav fino razpoložena. Že zjutraj sem bila. Zelo.
Ko prideš v Trzin in imaš nasmeh na obrazu, se zna zgoditi da precej izstopaš od okolice. Imela sem en razlog in eno fino vožnjo.
Podrla sem svoj rekord. Poraba - tri cela dva. Svojevrsten dosežek, ni kaj. Imam še dokazno gradivo.


To pa je nekaj. Skratka naračunala sem, da me to stane 1,20€ v eno smer. V drugo pa še enkrat toliko, ker vzamem daljšo pot, ki gre po avtocesti in je časovno krajša. Torej vse skupaj še vedno nanese kot ena vožnja iz Kranja do Ljubljane z avtobusom. Tri evre in šestdeset. To je to. Ka čing.

Pravijo, da sem pridna. Na šolskem projektu res pridno delam, saj sem še profesorico pustila brez besed, in se je poskušala prav potrudit, kaj bi mi še naložila za delo. Saj imam še zaključek pred seboj. In nekaj pisanja. Priznam, da se prav zanimivo odvija projekt.
Potem potihem ustvarjam spletno stran. Počasi.
Doma pa sem imela še za pet ur dela pri čuvanju printanja. Šele po sedmi sem se dokopala do zgornjega nadstropja in za trenutek počila. Imam še nekaj za narediti potem pa vidim samo še posteljo.
Še pisati bi bilo fino.
A to pomeni, da sem preveč "pridna"?

Sestre - Čez Ljubelj


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...