četrtek, 31. oktober 2013

Brez besed

Kaj je?
Je dovolj, če odgovorim, da je četrtek. Da je zadnji oktobrski dan. Da je dan reformacije.
To je danes.

1Q84. Uspelo mi je prebrati še zadnji del. Tretjo knjigo oziroma tretji del. Saj vem, brala sem počasi. Kakšno stran ali dve. Včasih malo več, ampak res se mi nikamor ni mudilo. To je bila res počasi in z užitkom prebrana knjiga. In zgodba pritegne, čeprav postane zapletena, oziroma rahlo znanstveno-fantastična. Pa se vrne.

Kremšnite sem pekla. Kuhala in hladila. Ker smo imeli listnato testo, poln hladilnik jajc in en recept za njih v moji knjižici. Sedaj stojijo v hladilniku še skupaj s smetano. Še kremšnite v lončku sem naredila, tiste so bile brez smetane, in jih nesla za preizkusit. Vmes pa sem dostavila še brata.

The Script - No Words


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...