ponedeljek, 21. oktober 2013

Country podlaga

Nov začetek tedna. Nov ponedeljek.
Kaj je z jutri? Kar ležala bi v neskončnost. Katere bi se sicer precej hitro naveličala, pa vseeno. Tisto zbujanje ob pol osmih mi sploh ne gre. Saj ni tako zelo zgodaj, ampak jutro vedno prehitro pride, kljub približno osmim uram spanca. Brezveze.

Vsaj v vožnji s country podlago uživam.
Razgled na gore, pokrajina beži mimo. Prav fino za na pot. Res.
Lučka ne sveti več. Sedaj vem, da je poraba pod pet, dva pod pet in da očitno precej burno odreagiram, ker sem si določeno stvar malce drugače zamislila. Vseeno pa hvala za tistih dvajset evrov. Čisto čudna sem.

Štiri ure sem prestavljala stvari po zaslonu sem ter tja, da bi ob tem imela kaj za pokazati. Pa sem imela kaj?
Saj se nekaj pozna, ampak počasi bo treba zaključiti s tem projektom, ker smo imeli na voljo oziroma še imamo, zgolj mesec dni časa.
Seveda pa bi rada preveč stvari naenkrat in se ne znam več osredotočati. Res se ne.

Prejemamo maile o parkiranju po Trzinu. Kaj še želijo!?
Obup!

Kako življenje?
Pa gre. Vedno nekam naprej.
Jutri grem na predavanja v Ljubljano. Uuuu, tudi to je nekaj.
Prava mala "šolska ekskurzija".
Danes pa sem klepetala ob čaju. Naložila pol prtljažnik papirja in obsedela na kavču in gledala poker. In nakupovanje.
Obojega malo. Eno je vesteren drugo pa komedija.
Maverick. Confessions of a Shopaholic.

Simon Morgan, Simon Casey, Lynn Hilary and Rebecca Winckworth - Phil the Fluter



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...