četrtek, 26. julij 2012

Bron z zlato črto

Presnet izsek iz sanj, ki me je preletel nekje na sprehodu sredi dneva. Kitara in to.

Pridno se delam pridno in tako izginem iz virtualnega sveta, čeprav sem ves čas prisotna. Brez interneta in visenja za računalnikom pač ne gre, ko rišeš na računalniku. Ampak po koncu dneva pač ni nič drugega za reči, kot da samo padeš v posteljo.
Ampak mogoče je bil danes bolj razgiban dan.

Z zarečenim kruhom se zelo dobro "futram". Oziroma s filanimi paprikami. Kaj, ko sem bila tako zelo lačna in je bila ta možnost v tistem trenutku čisto odlična. Pa sem vem, da sem dejala, da do zime nič ne bo z njimi. Pa sladoled za poobedek. Čisto fino.



Imam precej težav z Androidom na PC-ju. Po prvih ugotavlanjih sem naletela na en kup pomankljivosti. Sedaj je potrebno testirati, če so Okna s številko 8 že v različici dokaj dobrega delovanja. Če ne bomo šli pa na Linux pa bo. Ubuntu. Ker to pač ne gre nikamor.

Če sem se zjutraj težko pobrala iz postelje, ker je pač jutro, je bilo popoldne že vse narejeno in zašito na mizi. Veliko manjših težav se je vrstilo ena za drugo, ampak je vse uspešno rešeno, ko je rezultat viden.
Ko pred dopoldnevom še ni bilo oblikovanega nič za ženske komplete, sem popoldne že vse v končnih rezultatih slikala. Kako zabaven sistem.
Ki ima luknje v njem, ki se znova in znova ponavljajo. Kroji. Barve. Postavitev. Velikosti.
Enkrat tudi s tega začaranega kroga pridemo ven.


MGMT - Kids


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...