ponedeljek, 2. julij 2012

Kosilnica

Včeraj sem v občudovanju rdeče-magenta čevljev, popolnoma pozabila na dogodek z Lidla.
Nekako je moj detektor takoj zaznal angleško, britansko angleško, govoreče ljudi. Hecna reč pa je ta, da je gospodična od mladega para z otrokom približala meni. Ogovorila me je s stavkom: "Govorite angleško?" in jaz sem v tej navajenosti, da se ljudje vsaj malo potrudijo in vprašajo kot iz topa izstrelila "yes, of course."
Gospodična je bila navdušena nad mojo maksi obleko in to navdušenje večkrat izrazila. Ker jo je seveda zanimalo, če ima vsaj toliko sreče, da je bila kupljena pred kratkim. Pa na žalost ni bila. Že dve leti se druži z menoj. Če ne že več?
Torej ni vsak dan tak, da nekdo pristopi do tebe in ti z gesto polepša dan.
In ja res je takšna veličastna. Kroj je super.
Torej ja, uživam v pogovorih z angleško govorečimi tujci.
Poleg tega sem pa v Lidlu odkrila še posteljnino z motivom Harry Potter. Hehe. Nekako sem se skoraj začela smejati sredi trgovine.

Toliko sreče je bilo v zraku, da smo kupili štiri srečke in vse štriri zadeli. In tisti povrnjen znesek srečke se je v tistem trenutku zdel celo bogastvo.

Zjutraj sem se kar v pižami prikazala na šihtu. Ha.

Dan za dremanje. Ker prejšni ponedeljek je bil občutno predolg. In danes preprosto nisem bila zmožna ničesar.
Samo rutinskega zalivanja vrta in obiranja malin, ko se je že malo shladilo.
Kuža pa je šel po pikico k veterinarju in spotoma pobasal še vse priboljške, ki so bili nastavljeni. Ker, ko labradorec enkrat začne jesti, ga je težko ustaviti.
Ti mali požeruhi.

The Kooks - Do You Wanna



1 komentar:

Unknown pravi ...

Awww, naš je tudi labradorec! In ko jé, pojé vse in še več. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...