torek, 17. julij 2012

Knjiga na tleh

Na Valu 202 tudi v visoki ločljivosti. Šala dneva.

Sneženega medveda sem zaposlila, da mi drži listek z datumi za knjižnico. Da vem, kdaj se moram spraviti tja. Še nekaj časa ne. Oziroma dokler ne preberem.

Drugače pa sporostilo se je mesto in gremo na oddih. V prihodnjem mesecu.
Dodala sem en kup majhnih "knofkov" na blog. Tisto pri strani za vsa mogoča socialna omrežja in na koncu objav nekaj. Skratka - en kup stvari. To samo za to, da me je danes HTML koda zopet zajebavala v glavo. Samo zato, da sem se malo s temi stvarmi spopadla. Kot se spopadam z risanjem figur in pripenjanem sličic na Pinterest. Naslovnice knjig sem zmetala gor. V enem "šusu".
Toliko imam v vseh mapcah in na vseh straneh teh inspirajočih stvari, da na koncu nikoli ne vem kje bi začela. Povsod samo všečkam zadevice ali pa jih "repostam". Nikoli pa jih ni nikjer, ko jih rabim.

Sedaj pa naprej preizkušati svojo kreativnost, ker me je sredi popoldneva zmanjkalo. Nekje pri drugem poglavju.
Do tega skepa sem prišla, ko sem se zbudila in je knjiga ležala na tleh. Kaj takšnega?

Rooney - When Did Your Heart Go Missing?


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...