četrtek, 19. julij 2012

Domač ledeni čaj

Pa je še eno leto naokoli. S tem je prišlo novo slovo od ameriških prijateljev.
Vse je bilo bolj na hitro, ker letos ni bilo toliko druženja, kot s tisto lansko ekipo.
Bil je organiziran bowling kot lani, le da letos ni bilo tako zabavno. Zdi se mi, da sem bila lani veliko bolj vključena v celotno dogajanje. To leto pa sem šla mimo bolj kot zunanji opazovalec z vse več nepoznanimi obrazi in nenavezanimi stiki.
Tako, pa smo zaključili s sezono 11/12.


Sva se z gospodično Ireno, kar hitro, taktično pobrali iz prizorišča, ker sva obe ugotovili, da letos nisva v pravem razpoloženju za vse to. Z družinskimi avtomobili v restavracijo s hitro prehrano na kavo in sladoled.
Samo zaradi "viharjenja možganov" oziroma "brainstorminga". Zabaven izraz - viharjenje možganov. Mogoče sem bolj prebrala vihranje. Ideje in napisi in klepet ob kavi ter tako naprej in tako nazaj.

Nabrala sem domačo meliso na vrtu in naredila čaj. Kasneje je postal ledeni. Z limono in sladkorjem.
Ugotovila sem, da je prav takšna prijetna osvežilna poletna različica.

Ne glede na to koliko časa imam - na koncu se mi vedno mudi. Bolj slabo sem si časovno razporedila vse opravke in na koncu hitela z vsem. Ker sem precej na hitro naslikala še nekatere stvari, jih skenirala skupaj z drugimi in zavila. Pred tem pa sem rabila še en tuš, ker je bilo preveč vroče za vse. Sploh po sprehodu s psom.

Babysitters Circus - Everything's Gonna Be Alright


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...