ponedeljek, 23. julij 2012

Zelenih muh za celo vojsko

The Sims 3. Kot trapasta sva se z bratom danes priklenila na računalnik in bila cel dan v najboljših odnosih. Ko sva pripravljala simčke, da so počeli, kar sva si zamislila.
Misilm, da imam po tem dnevu dosti igranja simsov. Če ne za nekaj let, pa za kar precej časa.

Drugače je vmes uspelo kosilo - z največjo bučko. Uspelo mi je skuhati pudinge. Ter se skoraj iztreliti iz stola, ko sem po poročilih slišala, da gre bencin navzgor. Tako, da sem se po hitrem postopku odpeljala do prve bencinske.
Malo podpiram kulturo in slovensko filmsko sceno. Ker je ven prišel DVD Izlet. Ter se je ta znašel v mojih rokah. Iskreno ne vem, kdaj je bilo zadnjič, ko sem kupovala ta medij. Vem kdaj sem ga nazadje prejela. Predvsem kaj je bilo. The Notebook. Beležnica, ki jo pri nas nisem nikjer srečala. Darilo poslano iz Otoka.


Muh celo vojsko. Pa noben ne ve od kje so se vzele. Lene in zelene.
Tak dan je za mano. Jutri pa dosti igračkanja - gremo bolj resno naprej.

Kirsty Almeida - If You Can't Make Me Happy


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...