sobota, 14. julij 2012

Miki miška kot krompir

Kakšen naliv.
Danes delujemo na usklajen tajming. Ravno, ko smo prišli do konca s striženjem žive meje je začel dež. In ko sem fante odpeljala na veselico v sosednjo vas je začel dež. Ne, dež. Nekdo je zlil vsebino škafa in jo pospremil z vetrom.
Sreča je, da pot že tako avtomatsko poznam, ker nisem videla niti metra pred sabo. Sunki vetra so avto premetavali in dež v curkih metali na streho in steklo. Občutek kot v avtopralnici. Tudi z močjo padlega dežja je bilo tam-tam.
No, jaz sredi tega na naliva na cesti. Zopet.
Že prejšnji dan sem se v toči vozila okoli, ko sem brata dostavila. In danes spet.
Nalivi. Vode je bilo na cesti toliko, da je voda presegla višino avtomobila, ko je špricala naokoli.


Med izkopavanjem krompirja sem naletela na prav zanimivo obliko. Miška. Dejansko je bila oblika miši sestavljena iz skupaj se držečih krompirjev. Z ušesoma in noskom.
Kako zanimivo.

Moje "poduhovljeno" branje se nadaljuje, saj sem začela s knjigo Usoda duš, ki je nadaljevanje prejšnje knjige. Torej Potovanje duš. Resnično me impresionira ta tematika.

Danes dežuje kot v filmih. Na način, da se v trenutku vlije.

The Script - You Won't Feel a Thing


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...