torek, 24. julij 2012

Še en poletni naliv

Sedeča ob odprtem oknu medtem, ko se je z neba odtrgal oblak. Naliv prinaša nežen vetrič in prijeten hlad. Nimam čaja v roki. Nimam knjige pri sebi. Ali glasbe za podlago. Samo jaz na okenski polici in zvok dežja.

Pes v eni roki in dežen plašč v drugi. Nekaj metrov od doma so začele padati kaplje dežja in meni se ni dalo stopiti nazaj po dežnik. Hitro sem oblekla dežni plašč in z vedno bolj mokrim kosmatincem poleg mene odšla na popoldanski sprehod. V dežju.
Nazaj je on prišel premočen do kosti. Jaz pa sem imela samo vrhnjo plast malenkost razmočeno in čevlje. Ki sem jih zadnjih nekaj metrov nosila v roki. Voda v lužah je bila presenetljivo topla.

Po včerajšnjem zbušavanju se je današnji dan izkazal za malenkost bolj produktivnega.
Očitno danes ni dan za kino.

Graffiti6 - Annie You Save Me


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...