petek, 27. julij 2012

Navdušenje pred začetkom

Moje navdušenje nad dejstvom, da se bodo začele olimpijske igre je neizmerno. Vedno se kaj takšnega zgodi pred velikimi športnimi dogodki, ker drugače sem največji antišport tip človeka.
In odkar sem danes videla še slikco Ruperta Grinta - "Rona", se je vse navdušenje dvignilo še na višjo raven.

vir: fanpop.com

In zanima me še nastop Spice Girls, ampak sem slišala da to pride šele proti koncu.
Prečekirala sem malo "uniforme", ki so jih pripravile države in vse skupaj izgleda kot vedno - zgolj bizarno. Sploh Velika Britanija, ko ima samo plahte različnih barv gor. Ja, oblikovala je pa Stella McCartny. Pa kaj.
Naši so pa kot "pajoti" v teh suknjičih. Nekateri imajo še kapuce in izgledajo še kot večji "kekci", ampak saj bo
Torej - sedaj pa upamo na čimboljše rezultate. Še eno EasyJet letalo je danes poletelo proti Londonu. In danes gre za res. No, jutri gre za res.
Danes gremo na Kranfest.
Kako blazno opazna so ta letala z oranžnim zavihkom na repu. Kakorkoli se tistemu reče.

Danes sem funkcionirala na treh operacijskih sistemih. Prav zabaven prizor. Stacionaren PC z Windowsi. Velik prenosnik z OSx in mali prenosnik z Ubuntu sistemom.
Ker sem nalagala Ubuntu. Tisti Android je samo za igračkanje.
To je bilo to. In ja, izkopavala sem krompir. Za kosilo.

Owl City & Carly Rae Jepsen - Good Time


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...