petek, 6. julij 2012

Mali sladki eksperiment

Lahko bi imeli kakšno opico. Ker smo dobili paket, plato banan.
Vklopili smo kreativni način in kujemo načrte kaj vse lahko ustvarimo.
Jaz imam dva pladnja pudinga in banan. Enega z malinami. Drugega z borovnicami. Piškotov pa tudi ne manjka.
Obiskov se ne branim.


Vrtni pridelek. Kumarice. Maline. V takšni kulj barvni kombinaciji. V momentu, ko je imel "mali" SRL dober trenutek.

Kako zabavno dopoldne. En kup opravljenih klicev. En kup iskanja podatkov po spletnih straneh in prav nobenega rezultata. Ker bolj, ko se je sestavljalo skupaj. Bolj se je podiralo.
Upam, da vsaj zadnji poskus jutri uspe. Sem pa že precej obupana.
Ja, rada bi šla gledat ta mjuzikal. Pa so se stvari tako zakomplicirale, da sem morala še našo gospo v referat klicati.
Torej, jutri.


Vse sem obrnila tako, da se vrti okoli nakupa fotoaparata. In vsak dan pridem do kakšne druge ugotovitve. Ali podatka. Začela sem z ogledovanjem 600D in se preusmerila v 1100D. Morda se zopet vračam k 600D. Ampak važno bo, da objektiv paše gor. In da ni Nikon.

Danes poslušam The Kooks. Ker jih nisem v torek. Ker sem obležala.
Šment.


Ni kaj. Malo sem se zabavala s postavitvijo. Kolobarji banan. Maline. Borovnice.
Das eksperiment. Če je res nujno se držim receptov. Ampak vedno kaj pride vmes. In sestavine samo skupaj namečem in upam, da uspe.


In predstavljala sem si tole kot Instagram. Takšne tipične slike bi nastale. Pa sem rekla, da Google ne dobi moje telefonske. Ne.

The Kooks - Taking Pictures of You


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...