četrtek, 14. november 2013

Antropomorfizem

Sedaj imam na voljo le še novice in prigode iz Trzina.
Današnje so sledeče. Zopet so me zaparkirali. Z vseh štirih strani je bil moj malček ujet. Ne vem kako je tistemu spredaj uspelo parkirati na pločnik, ki ga drugače sploh ni. Za mano je bil en avto in dva ob meni. Lahko sem samo v nebo izgovorila: "A me zajebavate?"
Sošolkin avto je bil tisti na desni in na srečo je moj malček ravno prav majhen, da sem ga odparkirala še iz tako težavne zagate.
Ampak… resno!?

Čisto nepričakovano sem danes predstavljala v angleščini. Če že nismo bili tako pridni in prišli pripravljeni na predavanja, mi je to uspelo nadoknaditi kar tam. Tisto o "najljubšem" fotografu. Sem našla fotografa po imenu Martin Useborne. Z zelo zanimivim konceptom, "artist statementom". Projektom, ki izraža toliko emocij. Projektom, ki ima v ozadju zgodbo.
The Silence of Dogs in Cars.
No, kar naenkrat sem ta njegov koncept predstavljala v angleščini pred vsemi. Še sama nisem točno vedela kako, ampak moji možgani so kar preklopili na angleščino. Zanimiv pojav.
Potem pa se je zapletel jezik in ugasnil računalnik. Naenkrat.

Mehiška. Remi. Komentiranje čez zapuščanje sedeža.
Če ne drugega bom pa kakšen mail kam poslala, pa bo.
To je sedaj čisto nepovezano. Naključne stvari dneva.

Imagine Dragons - Demons



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...