nedelja, 3. november 2013

Beležim zmage

Kaj se je zgodili z mojimi kartami pri remiju, res ne bi vedela. Vem samo, da mi je blazno všeč končno stanje in karte. Če nisem mogla več verjeti svojim očem, kako se je vse sestavljalo. Waaw.
In tako sem imela danes rekord. Sedaj imam v lasti pet zaporednih zmag.
To se ne zgodi vsak dan. Se je dogajalo ta vikend. Definitivno.

Priigrala sem si za malo manj kot četrtino tanka. To pa definitivno je rezultat.
Sedaj vse merim samo še v tej merski enoti.

Oddaja Top 4.
Kaj za vraga!?
Saj se sprašujem, kako nam je uspelo to sploh gledati ampak je ravno prav za med našim igranjem, ki gre skupaj s kritiziranjem. Kaj blazno dobrega tako ali pa tako ni reči o tem.
Še vedno ne vem kaj je bil smisel? Mislim kaj so te ženske počele.
Mogoče so oni že kaj naredili iz tega, ampak z vidika gledalca je bilo čisto dvoumno. Bila je samo ena velika reklamna kampanja za T2. Tisti, ki je skupaj montiral tele posnetke, ni ustvaril najboljše naloge. Važno, da so dali dolge slow motion posnetke, kako Tjašina obleka plapola v vetru. Jaz menim, da je bil to smisel in namembnost celotnega šova.
Ta Tjaša Kokalj ali karkoli že je, je obupna voditeljica. Z veliko začetnico obupna. Tako nenaravna in izgleda kot, da se mora res skoncentrirati in mučit, da vsako besedo izgovori. Saj dokler ne odpre ust, je čisto v redu. Čeprav je pa ena stvar, čisto razumem zakaj je njena knjiga napisana na tak način kot je, ker ona očitno tudi funkcionira na ta način. Vse je tako umetno in brez emocij. Kot bi bila robot, ki je nekaj priučen.
Največja napaka v tisti 10 minutni oddaji, ki traja eno uro pa je bila ta - da so pred oglasi pokazali kaj se bo zgodilo po oglasih pa so kazali, kaj se je že pripetilo. In to še ni bilo vse. Na začetku so kazali posnetke iz prejšnje oddaje in na koncu iz naslednje. To pa je sistem. Zaznaj moj sarkazem.

Karte. Oddaje na televiziji in celodnevno delo za računalnikom. Tako je, ko sem "zabušavala" zadnje tri dni, jutri pa moram imeti kaj narejeno. Ups.

Arctic Monkeys - Hold On, We're Going Home (Drake)



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...