sobota, 16. november 2013

Ovira na cesti

Nisem si vzela niti pet minut časa ta današnji dan. Dobesedno.
Dopoldne skoraj takoj, ko sem vstala in prišla k sebi sem začela z delom. Dve ure na straži. Ko sem končala s tem, sem oprala in "zglancala" avto, da se sedaj sveti. Potreboval si sončna očala, da si lahko gledal vanj.
Ko sem končala s pranjem avtomobila, sem pekla piškote. Tiste od zadnjič smo snedli takoj.
In še preden so se vsi piškoti spekli, sem že pomagala pri peki pice. Trije smo se drenjali v kuhinji in po luftu metali testo.
Ko sem končala s pico in piškoti sem bila še eno uro na printu. Potem pa je bila že pol šestih in sem bila že na cesti, ker sem bila ob šestih zmenjena v Ljubljani. Pridni sva bili, da je bilo kaj, ko sva elemente prestavljali sem in tja po zaslonu. Sobota zvečer in "girls night in", če so že tudi fantje pridni na drugem koncu Slovenije. Tudi dekleti sva si vzeli to soboto čisto delovno in nekaj finega ustvarili.
Komaj sedaj pa sem prišla domov in vidim samo še posteljo.

Pridne.

Ta dan je bil brez predaha, kot zgoraj napisano.
Na sredi avtoceste pa je ležala mrtva, povožena ovira.

Beyoncé - Love On Top



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...