petek, 8. november 2013

Kaj pa Dinozaver?

Vsak me kdaj pa kdaj vpraša, kako je kaj z Dinozavrom?
Mislim, da je super. Mislim, da ga bo fino zopet videti.
To je najboljša tema, ki se začne plesti, ker vsi vedo, čeprav morda s kakšnimi nisem govorila že celo večnost, ali jih videla, pa vsi vedo. Vsak me vpraša, komentira ali pohvali. Same fine stvari.
No, ta Dinozaver bo spet na sporedu. Čez dobra dva tedna ga boste lahko spet videli. Upam, da ga ne zamudite, zato si rezervirajte sobotni večer za pol ure ali nedeljsko dopoldne.
Jaz imam načrt, da se dam pod krinko v kavarno in prisluškujem vsem pogovorom naokoli in se mogoče pretihotapim na predstavo. A mislite, da ga izvedem?

Še na Facebooku se lahko pofočkate, pa še dodam kako in kaj.
Skratka sobota, 23. november, ob 18.00 in 19.00 - bo dvakrat igrana.
Druga možnost pa je nedelja, 24. november, ob 11.00.
Predstava se bo odvijala v Kranju, v Stolpu Škrlovec. Če veste, kje je Layerjeva hiša, potem boste tudi to brez težav našli, ker se nahaja v atriju, na vrtu, kakor želite. Layerjevo hišo pa najdete v mestnem jedru na naslovu - Tomšičeva 32, če boste gledali na zemljevid.
Pravijo pa še tole: "Predstava traja pol ure.
Vstopnice v predprodaji lahko rezervirate na e-naslov: gd.tojto@gmail.com
Cena vstopnic v predprodaji: 3 € za otroke, dijake in študente, 5 € za vse ostale. Na dan predstave je enotna cena vstopnice 6 €."

Pravijo, da ne sploh ne splača zamuditi. In se strinjam, ker sem jo videla dvakrat.
Torej, se vidimo?

Tavelik velik printer sedaj dela, ko ima čisto novo glavo in smo danes naprintali že nekaj metrov. Ker baje jaz sicer nič ne delam. Kdo pa bo drugače kriv?
Ampak sem naredila vzorce za lokostrelce in uštimala barve za majčke. Pa da vidimo, kaj bo nastalo. Pridna moram biti na kar nekaj projektih naenkrat. Ampak na vsakemu ravno toliko, da se skoraj komaj pozna. Nekoč pa bo nekaj iz njih, mar ne? V čim bližji prihodnosti.

Ampak najhujši trenutek, kar jih kot oblikovalka poznam, je ta, ko se miška premakne na ikonco shrani in v trenutku, ko gumb miške pritisneš navzdol, takrat računalnik zamrzne.
Oča so mi rekli, naj grem kar na košček čokolade. Glavo sem si morala shladiti tako, da sem šla kuhat kosilo. Šele zvečer sem bila sposobna nadaljevati. Grozno.
To so te tegobe nas bodočih in sedanjih dizajnerjev. Shranjevanje datotek. Minute, ure in dnevi izgubljenega časa.

Olly Murs - Heart On My Sleeve



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...