torek, 19. november 2013

Spletna stran KONOČZASPI

Danes sem bila v popolnoma svojem svetu. Odmaknjena od vsega dogajanja. Bilo je kot, da se je ton okolice znižal. Kot, da se je vse dogajanje izza računalnika preprosto zameglilo in bila sem samo še jaz in projekt. Pa sploh ni bilo važno ali sem doma za mizo, na faksu ali na kavču z računalnikom v naročju in dogajanjem okoli sebe.
Zaprla sem se v delovni mehurček.

konoczaspi.si

Porabila sem cel mesec za tole umetnino, ki ji sedaj lahko rečem spletna stran. Ravno danes sem izkoristila zadnji dan in zadnje minute mesečne preizkusne različice. In tukaj je.
Spletna stran KONOČZASPI.
Narejena z vztrajnostjo, s persistenco. Ta beseda mi kar skače v mislih.
Skratka predstavljam vam moj projekt. Unikatne ženske športne majčke. Z ilustracijami. In vzorci v različnih barvah.
Zakaj?
Ker si vsak želi nekaj malo drugačnega, predvsem ko jim ponudiš možnost izbire.

To je to. To je bil moj dan.

Eminem feat. Rihanna - The Monster



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...