torek, 26. november 2013

Plus plus

Danes pa se mi je smejalo skupaj s sončkom zjutraj. Čeprav sem se skoraj celotno pot vozila v sonce. Sem pripravljena tudi za takšne dni, s sončnimi očali v predalu. Veter pa je podil male oblačke, ki so se pojavili na nebu.

Vsak dan znova pridem ravno prav, ampak še vedno prezgodaj. Vsaj dobra internetna povezava je takrat in pridem na tekoče z vsem, kaj se dogaja. Drugim in po svetu. Toliko, da se preletijo novice, ki so že naslednji trenutek pozabljene. Saj niti ne bi mogla našteti kaj sem danes prebrala. Same traparije verjetno. Ampak tako to je, to kar nam ponuja svet, kar nam ponujajo mediji in okolica. Polno informacije, preveč, pa nič kaj dosti koristnih.

Odnos med skico in printom.

Imamo dva različna projekta, ki jih moramo vzporedno peljati, pa se nisem mogla osredotočiti ne na enega, ne na drugega. Počela sem čisto nekaj tretjega, dokler mi ni bilo dovolj moje nekoristnosti.
Misli, ki so tako polne, da so kar prazne. Poznate ta občutek?

Sedaj s polnim zagonom pripravljam luštne stvari, ki bodo na voljo. Kmalu. In močno držim pesti, da se vse pokopi in zažene. Mislim zagnano je že, samo do konca izpeljano mora biti.
Sem celo popoldne delala na tem in še nekaj dela me čaka. Saj bo prišel tudi kakšne oddih zame, kajne?

Danielle Bradbery - The Heart of Dixie




Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...