petek, 29. november 2013

Palindrom

Zabavam se s palindromi, ki sem jih najdla na Wikipediji.
Sedaj, ko sem izvedela kako se to imenuje. A veste tisto, ko se besede berejo nazaj in naprej. Nisem pa vedela, da obstajajo celi stavki. Zabavno!

Osem opitih hiti po meso.
Ema, zakaj ni vinjaka zame?
Perica reže raci rep.
Edo suče meč usode.
Cesar prasec.
Matej je tam.
Tolpa natika kita na plot.
Klovn in volk.
Bo kaj sena danes, Jakob?
Hudir bo dobri duh.
V elipsi spi lev.

Kaj se počne v petek zvečer?
Leži se na kavču in gleda Moj dragi zmore. Kot že marsikateri petek.
Čeprav se potepa.

Za dobro uro in pol sem šla na faks. In to sredi dneva. Doma sem bila kot, da bi šla že dve uri prej. Zdi se mi kot, da sem se samo tja peljala, priklopila računalnik, pogledala video in se peljala nazaj. No, saj je bilo tako.
Sem pa vsaj uživala v vožnji v sončnem dnevu. Zelo sončnem dnevu in gorah, ki so razkrivale bele vrhove. Čudovita pokrajina. Čudovito vzdušje.
Ne razumem pa zakaj je bilo toliko nesreč na cesti. Poročali so v zelo velikih

Kaj pa preostanek dneva?
Ta je pa šel mimo. Niti ne vem kdaj. Tako je, ko malo zadiham. Dan izgine.

Drake - Hold On We're Going Home



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...