petek, 15. november 2013

Slab zrak in glavobol

Tale današnji petek mi ni najbolj po godu.
Zbudila sem se z rahlim glavobolom in v torbico vrgla aspirin in šla na cesto. Dve uri kasneje kot ponavadi. Ne vem zakaj se jim je zdelo tako fino, da bi imeli v petek kasneje.
Današnje cestnoprometne informacije bi lahko rekli, da so brez posebnosti. Noben me ni prehiteval, nobenih traktorjev nisem srečevala, noben me ni zaparkiral. Že neverjetno. Sem pa dobila lepo želje v obliki misli, da naj upa, da me ne zaparkirajo danes. Pa me niso. Tralala.
To si bom sedaj vsak dan posebej štela v dosežek. Živim za majhne dnevne dosežke. To je to.

Predstavljaj si biti v računalniški učilnici z glavobolom in strmeti v monitor. Obol.
Kako sem zdržala tiste tri ure, ne vem. Spomnim se samo, da sem sklenila, da grem domov, si prikimala in v naslednjem trenutku, smo vsi prisotni pakirali svoje računalnike.
Do doma sem imela še družbo pa sem bila en dva tri doma.
Videla pa sem samo še posteljo in temo in nič drugega. Za nekaj časa me ni bilo na spregled.

Potem pa sem se sprijaznila z dejstvom. No, skoraj, ker sem vzela še en tablet in se posledično vdala v usodo. Nekako.
Nič pametnejšega kot serije na današnjem sporedu in Moj dragi zmore za popestritev petkovega večera. Vsi ostali pa so odšli "žurat".

Warrant - Cherry Pie



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...