četrtek, 28. november 2013

Vam bom kupil akvarij

Kako je šel dan mimo niti ne vem. Vem samo, da nisem čisto nič pametnega naredila.
Danes se niti nisem vozila po moji dnevni ruti, ker sem imela ravno v tistem času druge opravke. V čakalnici sem sedela in čakala, da pokličejo moje ime. In mislim, da sem se tresla od strahu. Čeprav ne znam ravno točno definirati pred čim, ampak misel na vse skupaj se mi je zdela grozno neprijetna.
Pa se je izkazalo, da ni bilo tako. Pa še prijazna je bila.

Skratka po pregledu sem poskušala svoj avto zriniti na parkirišče pred lekarno. To se je izkazalo za cel podvig. Vseh tistih deset parkirišč je bilo zasedenih pa še trije so čakali. Potem sem se drenjala še jaz in se v naslednjem trenutku že umikala vzvratno na glavno cesto. Cela zmešnjava. Po dveh minutah čakanja, da bi zavila nazaj v to zmešnjavo, sem se pač odločila, da grem lepo naprej do naslednje lekarne. Kjer ni bilo nobenih težav s parkiriščem in nobenega čakanja. Samo jaz.

S sprehoda.

Poslušala sem zanimiv žargon. Tisti o ovcah, ribah in akvarijih. To ni fish to je riba. Vam bom kupil akvarij.
Gledala sem Elysium, ki je pravzaprav blazno nezanimiv film. Grozno nezanimiv, pa sem že upala, da bo kaj iz tega, ugotovila pa da je vse že prikazano v trailerju. Resno?
Bolj kot ne sem razočarana nad filmi v zadnjem času. Vsaj lep sprehod sem imela.

OneRepublic - All This Time



Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...