sobota, 5. februar 2011

Pranje avtomobilov

Danes je bil vsesplošni dan pranja avtomobilov. Očitno. Vsaj v naši ulici se je tako kazalo.
Tako tipično slovensko. Ko je sosed začel prati avto. Potem sem se lotila jaz. In še soseda. Ker glej, ko sosed pere avto, grem ga še jaz. Čepav ni bilo natanko tako. Idejo sem dobila že včeraj, vendar se naloge nisem lotla, ker me je spanec vzel nekje popoldne. In sem se zbudila na noč.
Pa sem danes posrkala vso toploto in sončne žarke ter se lotila koristnega.
Kakšna pa bi bila vaša reakcija, če bi vnukinja priskljala dol in izbruhnila z vprašanjem: "A ti lahko operem avto?". Saj pravim, ja.
Blazno fino se mi je zdelo to početi in sem. Oprala tri avtomobile. Naknadno pa so bili še posesani.
In sedaj se vsi bleščijo na pakririšču. In zdi se mi fino.


Sakljala sem naokoli z vedrom vode, veliko rumeno gobo in cevjo, ki se konča s pištolo. In brisala ter splakovala vsesplošno umazanijo. Da bo pogled v svet lepši skozi avtomobilska stekla. Če ne drugega.
Imam pa meglenko. Zadaj. Samo kaj, ko je žarnica zarjavela in noče ven. Ampak sedaj predvidevam zakaj imam gumb za meglenko pri strani.


Lepotica pod krinko. In Lepotica pod krinko 2. Vse to sem danes pogledala. In če tako posplošiš film izpade kot pranje možganov in poneumljanje žensk. Važno, da jo nakoncu spet sreča pamet.


Rdeča pentlja za vratom. Fotošuting. Lep sončen dan. Lovljenje po vrtu.


V kino. Na Burlesko. Hmmm.

Natasha Bedingfield - Unwritten


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...