nedelja, 6. februar 2011

Burleska

Zdi sem mi, da mi ti ogledi filmov povzročajo prav neverjetno veselje, ker jim občasno namenim kar celo objavo.
Tisti, videni v kinu. Ko se dejansko spravim kam. In pogledam film na zelo velikem platnu. Zelo naglas. Na žalost občasno všteto z odvečnimi komentarji in nažiranjem ljudi okoli mene.
Ampak danes ni prišlo do slednjega. Bil je samo fin del.
Burlesque. Tisti težko pričakovani blesteči film, ki ga osvetljuje polno luči in oprav.
Pomankljivo oblečena dekleta z dodelanimi nastopi.
Zasedba je znana. Verjetno je to posledica že toliko videnih filmov. Cher. Christina Aguilera. Cam Gigandet. Kristen Bell. Stanley Tucci. Peter Gallagher. Eric Dane. Dianna Agron. Sicer sem nekaj imen "pošpegala", ampak je bil pristen odziv bolj tak - a veš to je tist "tazlobn" iz prvega dela Twilighta. To je oče od Setha v O.C. To je tist iz Hudičevka v pradi. Ta je Veronica Mars. A veš to je tista noseča navijačica v Glee. No, skratka tako nekako je bolj zgledalo. V glavi.
Film mi je blazno všeč. Tako posrkajoč je bil. Ker sem se za trenutek znašla tam. V ritmu pozibavala nogo in strmela predse.
Ko te zgodba vzame vase in ko zgodbo vzameš za nekaj realnega. To so ti edinstveni filmski trenutki.
Ko te nastopi navdušujejo. Ko ob glasu Cher in Christine dobiš kurjo polt.
Kostumi. Scena. Žarometi. Sijaj. Ritem. Glas. Gibanje. Dogajanje.
S tem zadihaš in za trenutek oživiš. Tam na odru. Tam za mizo. Na balkonu. V zaoderju. Povsod se pojaviš za kratek čas.
Vse to je tisti čar filmske industrije. Ko ti predstavijo zgodbo, ti jo ponudijo na pladnju in posrkajo del tebe za zameno.
Presenečena sem bila predvsem na Cher. In Kristen se bolje znajde v vlogi zlobnega dekleta. Christina pa v zgodbi Coyote Ugly pomešano z mjuzikli.
Sanje se sanjajo povsod. Sanje pa se uresničujejo samo nekod.

Polna vtisov filma. In še vedno krožno tleskam s prsti. Presunilo me je in navdušilo.

Planet Tuš pa postaja obupen. Sedaj greš na pijačo samo pod pogojem, da imaš osebno in ti pregledajo torbico. Kot navečji krimnialci.

Christina Aguilera - Express


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...