sobota, 12. februar 2011

Jajčni liker

Danes sem se ujela nekje med Irsko in Škotsko. Leap Year, prestopno leto po naše, sem pogledala nekje vmes. In impresionia me. Blazno. O katrci in kovčku z imenom Louis.
Ne morem verjeti, kako tem ženskam uspe v takšnih petkah hoditi vsepovsod. Že Sandrina Snubitev je bila po TV-ju, ko je šla tja, mislim da Aljasko, v petkah. In spomnim se Cameron, ko je odšla na Počitnice in se našla v petkah na angleškem podeželju. Mogoče a so to samo newyorška/hollywoodska dekleta. Katerih pete so vsakodnevna obutev. In ne poznajo drugega. Zakaj bi.
Drug pa je bil Made of Honor, ki ga presenetljivo še nisem gledala. Ampak je tak simpatičen. Za kakšen večer, ko ne želi popolnoma nič početi. Samo gledati film. Tak za sprostitev. Z nekaj škotskega podeželja.


Moje baletne pudraste baleinke so dobile družbo, še črne. To spominja na Black Swan. Hmmm.
Letos bo sezona balerink. Definitivno. In še vedno žalujem za rdečimi, ki jih bom pridno hranila. In pokazala vnukom. Ha. Bogi.
Poleg tega sem pa čisto srečno odtavala iz H&M-a danes, ko so mi v roke potisnili kartico vrednosti 5€. Res, da bi vsak rekel - pa kaj je to, ampak meni se to zdi blazno fino. In zame bo dovolj.


Moder stol. In to kakšen moder stol. Kot iz kakšnega filma. Kot iz kakšnega bloga, ki ga ustvarjajo notranji oblikovalci. In z nakupovanjem živil je cela kolobocija.
Ker sem imela polno dobrot za kuhanje in pečenje. Danes je že nastal marmorni pudnig. Blazno fina stvar. Ampak mislim, da bo šel naslednjič v samostojne posodice. Bo bolj prikupno.
Ampak sem bila cel car v kuhinji. Vse sem delala s tako vnemo, ker sem zraven opazovala kdaj bo mleko prekipelo. Pa sem bila ravno v skladu s časom in vse se je čudovito izšlo. Ter tudi uporaba dveh rok za mešanje je bila priročna. In še okusno je. Ne vem če bo preživel dopoldne.

Dashboard Confessional - Stolen


Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...