četrtek, 3. februar 2011

Zviz

Čez leta sem vsrkala toliko zlate, da je zdaj udarila ven. In imam verižico. Za 1€ in zdi se mi najbolj čudovita. In kulj.
Odkrila sem tudi moje prstane. In da imam najbolj čudne prste na katere noben prstan ne paše. Verjetno jih zato ne nosim. In ker jih ne maram.


Videla sem, da bo pomlad prav prikupna. Polna rožic in pudrastih barv z močno mareličasto. Ali kakršnakoli že je ta udarna barva v H&M-u. In te pudraste barve so mi blazno všeč na čevljih. In balerinkah. Sem si jih že ogledovala. Ampak nisem pa bila toliko, da bi jih probala. Joj.

Ja, iskanje darila pobere veliko časa. In veliko koncentracije. Ker sem pol ure stara pred eno stvarjo in brskala po spominu. Potem sem iskala določeno vrsto čaja in obupala. Prišla ven in videla E.Leclerc čez cesto in ugotovila, da mi ni potrebno priti do Kranja. Pa še več izbire je.
Ampak važno, da nimajo Pickwick čajev v posamičnem pakiranju. Samo paket s šalico. To pa nočem.
Če gre kdo na Češko se močno priporočam za Pickwick čaj jagod s smetano. Saj ne, da bi bil tako fin in super, ampak to je bolj princip kot kaj drugega. In pitje čaja iz velikih steklenih kozarcev vroče vode brez sladkorja. Ko so vse srkale kavo. Belo ali črno.

Če je vse tako kot mora biti, sem danes odpisala zadnji izpit in lahko uživam v počitnicah do naslednjega semestra. Blazno kul, ne?
In zjutraj me je presenetil rezultat matematike, tako da sem dobila kar nov zagon. Mislila sem, da sem totalno pogrnila pa sploh ni bilo slabo. Še več kot prejšnič. In celo piko sem dobila pri teoriji in sem čisto ponosna sama nase. Ha.
Važno, da je meni v zadovoljstvo in veselje, ostali naj se pa sekirajo. Samo, da je pa sem srečna.

Dan se mi zdi že neskočno dolg. Ker sem bila v Ljubljani. Lutala po Rudniku. Odpisala izpit. Se učila za izpit. Pogledala nov del Secret Diary of Call Girl, pogledala Juno in odigrala remi. A ni to dolg dan?
Ja, Juno je najbolj kul film. Med nenavadnimi filmi. Michael Cera in Ellen Page sta originalna. In ni holivudski. S posebnimi efekti in scenami, ki osupnejo. Tak preprost izgleda. Pa tako zakompliciran. Ima pa najbolj zabaven soundtrack. Ker ni vse popolno in perfektno.
In na koncu sem čisto obnemela. Pa sem že gledala in vedela kaj se zgodi. Pa je učinek še vedno nastal.

Ellen Page and Michael Cera - Anyone Else But You

1 komentar:

GasperK pravi ...

Juno je eden mojih ljubših definitivno.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...