sreda, 21. julij 2010

Tretji dopis

Ko sem prvič dobila rezultate, sem dojela da nisem sprejeta. Ne rabijo me trikrat zavrnit. Hvala.
Po včerajšnem pritoževanju sem danes dobila še eno pošto. In še enkrat so me obvestili, da nisem opravila sprejemcev.
Koliko pošte morajo potem dobiti šele tisti, ki dejansko so sprejeti.
Ampak dejansko je imela ta pošta danes enak učinek kot tista prva. Čeprav sem nekako že preživela to fazo, da me nočejo na šoli, me je vse skupaj znova prizadelo.
Že tako sem totalno sesuta in oni moje rabitine z vso silo ponovno vržejo v tla. Super. Res.
Ker me morajo vsak dan znova opominjati, da sem 40€ za brezveze zapravila. Prekleti dve točki.

Danes imam zelo manično depresivne faze. Absurdna pojma.
Ampak moje ravnovesje se je totalno porušilo. Vse je zgrmelo v nič. Vse je udarilo ven, pa čeprav sredi gostilne. In brez pametnega vzroka.
Balonček je počil in tekočina je prišla na dan. Povod: gobice. Vzrok: neznan.

Preklete gobice na pici.

In ja pojedla se bom. Ne zaradi pice, gobic ali pošte. Pač pa zaradi mojih čustvenih izbruhov. Pa niti to ni. Pač ni važno. Pojedla se bom.

Jutri pa potep. Juhej.
In avto je preživel. Mislim, včeraj sem zaganjala paniko, ker se mi je zdelo, da ima pri vžigu težave. Nakar so ugotovili, da dejansko ni veliko olja in da mi je šel amortizer in da ne bi preživel vožnje do Radencev. Ampak je bilo to kljub zamaknjenim načrtom in vsem tuhtanju danes še odpravljeno. Super.

Diego Boneta - Siempre Tu

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...