petek, 23. julij 2010

Terme

Trpim za groznim glavobolom od katerega mi je kar slabo. Klima me ubija. Sonce me ubija.
Vse skupaj pa je ena sama zmešnjava.
Problem je ker mi to preprečuje trezno razmišlanje. Pojavlja se samo bolečina.



Rachel McAdams maraton. Resnično jo občudujem. Ženska je neverjetna. Osupljiva.
Saj dejansko sem imela s seboj tri filme in v vseh treh ona nastopa.
Married Life. Mogoče ne izražam pretiranega navdušenja, ker sem pred njim videla še boljši film. In Rachel McAdams z skoraj belo barvo las izgleda precej čudno.
The Time Traveler's Wife. Ta film je čudovit. Fantastičen. Ne vem zakaj sem tako dolgo odlaševala da bi ga videla. Mislim, ker ima kul zgodbo in vse. Takšno prav nenavadn. In učinkovit konec.
Tretji film pa je bil meni že zelo poznani The Notebook. Ja morala sem ga gledati. Sploh po prebrani knjigi. Ponovno. In ugotovila nekaj novega. Spet.
Ampak tega se ne naveličaš. To je fantastično. Mislim zgodba. Odnos. Odigranost. Waaaw. Vsakič sem dejansko impresionirana. Koliko čustev.


Sprehajala sem se. Videla sem cerkvico, za katero mislim da sem jo zadnjič sanjala. Celo sicer.
Ni dogajalo prav nič.


Na bazennu pa sem brala in se malce namakala.
Ugotvavljala sem kaj je najuje. Otroci? Starci? Zaljubljni par, ki se mečkajo na vseh možnih vogalih?


Sanna Nielsen - Empty Room

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...