nedelja, 18. julij 2010

Metulj na kuhinjskem oknu

Našla sem zanimiv citat, ki je v originalu takšen:
"A girl without freckles is like a night without stars."
Dekle brez peg, je kot noč brez zvezd.

Zakopana sem med vse modne bloge. Lahko bi se mi nasmehnil vsaj kanček sreče. Glej prejšni post.
In še vedno se odločam ali mi je LinkWithin zadevica na mojem blogu všeč ali ne. Že dvakrat sem jo ukinila in namestila, ampak še vedno imam mešane občutke. Drugače je to tisto na koncu posta, ko pokaže na prejšne poste, glede na naključni izbor.

Obsedena pa sem ravno zato, ker sem H&M-je v Ljubljani obrnila okoli za par kopalk. Ampak na mojo veliko žalost, tako ali pa tako niso imeli številke.
Poskušali bomo alternativo in iz manjše številke narediti večjo, ker pač so ostale samo še 34 in 36. Kdo pa to že spravi nase?
Kdo se lahko odreče pikčastim kopalkam z visokim retro pasom. Za 3+5 eurov. Ha.

Pol cunj pa sem zmetala iz omare in ugotovila, da je prav prijetno pisana. Ob priliki bom razkazala barve.
Na sredini sobi se je pojavil prav zajeten kup.

Založila sem s knjigami Nicholasa Sparksa. Ljubezen v steklenici. Viharna noč.
Počasi sestavljam lastno knjižnico, da bom imela nekoč svojo knjižno polico. Morda omaro.
In v trgovinah obsedeno iščem žepno izdajo Gospe Bovary. Poleg DVD-ja Beležnica. Ampak se mi zdi, da je oboje bolj obupana obsedenost, kot ne drugega. Ne vem kaj bi se zgodilo, če bi dejansko naletela na eno od teh dveh stvari.

Metuljčič rumene barve se je znašel med našimi kuhinjskimi žaluzijami. Ne me vprašati kako je tja zašel, ker res nimam niti približe ideje. Ampak še večji problem pa je, da se ni hotel ganiti od tam. Po hiši sem ga nosila na posodi, a se revček bošček ni ganil ne levo ne desno pač pa samo sedel na modri površini in trpel. Pa nič.
Saj po nekaj neuspelih poiskusih sem ga končno osvobodila in zbegano je naš metuljčič odletel na svobodo. Čeprav se mi ni zdel ravno naudušen. Mogoče pa bi moral bivati v naši kuhiniji, dokler ga ne bi opazil pes in ga pojedel za malico.

Ampak najbolj nadležna stvar, poleg komarjev ženske oblike, so to muhe. Ne moreš niti spati v miru. Ker te nadležne brneče zadevice res ne razumejo pomena "mir" ali "miren spanec".
Bzzzz. In je že na tvojem ušesu.
Bzzzz. Je zunaj.
Bzzzz. Ti leze po roki.
Joj. In pojma nimam kako se jih znebiti. Ker obstajajo samo redke metode, ki vsebujejo tisto plastično zadevščino imenovano muholovec, ki ga ni bilo moč videti pri nas doma. Resnično ga potrebujemo. In ja muhe so nadležne in ne rabim nobenega zagovora glede njih.

Remi. Zmaga.
Catan. Napad barbarov. Zmaga.
Catan. Barbari in trgovci. Poguba.
Ampak danes, smo se končno naučili še nekaj ostalih scenarijev. Da se ne dolgočasimo z običajnim Catanom, ki pa prvotno sploh ni tako dolgočasen.

Celo noč sem se premetavala. Bojim se sanj. Ampak se mi dozdeva, da so bile sanje v sanjah.

Britney Spears - Anticipating

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...