ponedeljek, 26. julij 2010

Vibrirajoč

Kovinska posoda z nočem-vedeti-s-čim stoji pred mojimi vrati in je edina stvar, ki jih drži vsaj približno zaprta. Imam problem, da ni ne ključe, ne možnosti zapiranja, ker se že ob najmanjšem premiku odprejo. In potem sem nekako na prepihu.




Tržiška kepica. Najboljši kremast sladolet. Mmmm. Kinderjajček.
Po Kranju sem parodirala v visokih petah. Tudi to se zgodi.
Lazanja. O moja sanjska lazanja. Še jutri jo imam za zajtrk. Ker ostanki so še boljši. Obožujem.



Z remijem danes sem zaslužila. Mastno. Tako kot je trenutni letošnji izkopiček ravno za pikčasto obleko v H&M-u. Kulj. Ne kulj, noro.
Zegna pa toliko, da sem ga od vseh ostalih igralcev posrkala do zadnje kaplje.


21. Ugotovila sem, da imajo skupno točko s serijo Gossip Girl, vsaj kar se pesmi tiče. Kako je matematika kul. Mislim s preprostim štetjem in računanjem gor in dol, lahko obogatiš. Če ne za denar, pa za življensko zgodbo. Nisem gledala prvič.
Time Traveler's Wife. Drugič. Mislim bolj bežno kot ne. Malce sem gledala, malce poslušala in predvsem razmišljala.
Kako za vraga čas funkcionira. Ker če greš iz sedanjosti v preteklost ali prihodnost in se "sedanjost" odvija naprej in ti obstajaš v preteklosti, potem mora to potekati vzporedno ali pa v krogu. Logična razlaga bi bila, da se to vedno znova in znova ponavlja, ker samo tako lahko potuješ nazaj in naprej po času. Čeprav se mi zdi tista krivulja v obliki osmice, čisto opisljiva. Mislim čas je takšna nepojasnljiva zadeva, ki si jo je človek izmislil za pojasnjevanje dogodkov in kompliciranje življenja. Ker če bi potovanje zares obstajalo, potem bi to pomenilo, da prihodnost in preteklost potekata iztočasno. Ali pa da se ponavljata. Ker recimo, če se ti vrneš v preteklost in nekaj storiš poveš, potem ti v sedanjosti to dejansko že veš, vidiš, ker se je zgodilo v preteklosti, ko je bil on dejansko v prihodnosti.
Izgubljam se v lastni razlagi, čeprav si v glavi to čisto preprosto vizualiziram.


Izgubljena oranžna cesta. Smrk.
Na sumu imam psa.

Rihanna - Shut Up And Drive

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...