ponedeljek, 19. julij 2010

Kdor ne skače

Danes vse stvari počnem zgolj in samo na pol. Ali pa še manj kot pol.



Ni mi do tega, da bi karkoli zaključila ali do konca naredila.
No mogoče sem samo vse stvari do konca iz omare zmetala in namestila svojo novo pridobitev v obliko potovalke. S potiskom.


Poslikala sem detajle v omari, ker se mi zdi prav zabavno pisana. Posejana z vsemi mogočimi barvami. In tudi materiali. Prav zanimivo je videti.


Oskarja sem založila z verižicami in očali. Bogi moj oskar, ki ni več samo model za risanje, ampak trpeče izkoriščen za dodatke.
Miza je še vedno raztreščena, polna knjig, pripomočkov za risanje ter najrazličnejših nepomembnih drobnarij. Tudi kopalke se najdejo.


Ron. Naš mali model. Ki je trpel majice z napisom "Slovenija" ter drese. Čeprav se pridno drži na lestvici najlepših psov. Ker je res čudovit.
Brez družinskih družabnih igre pač ne gre več. Zato Catan.



Še filme in serije sem samo na pol gledala. Edino Housa sem končala. Začela sem z The Gates.
Od filmov pa sem se hotela lotiti Twilight maratona ter Letters to Juliet.

Paloma Faith - New York

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...