četrtek, 22. julij 2010

Radenci

Zjutraj je prišla pošta iz Univerze. In ne samo z univerze pač pa tudi cel paket iz NTF-ja. Jupi.
Končno šola, ki me hoče. Tako da boš študentka GIK-a. Super.
Z matematiko, fiziko in kemijo.
Bom preživela.


Fak. Študentka bom. To je skoraj tako, kot dejstvo, da si moram vsakič posebej poudariti, da nisem več 18, pač pa 19.


Totalno crknena z bolečinami v nogah ležim v moji enopostelni sobi v Radencih.
Tip na recepciji mi je dal kabel za internet. Totalen car.
Ker sem prišla do dejstva, da sem totalno obsedena s pisanjem bloga. Mislim, moram to narediti. Za sebe.


Bela srajčka. Pisano krilo. Rdeče balerinke.
Skuhala sem se na poti do Velenja. Se jezila na kombi, ki mi je celo pot hodil napoto. Hudirja.
Koliko izgovorjav za tokšno mesto.
Kaj bi midve s Klaro brez nepričakovanih presenečen. Bogi pikec.


Moj mali vroči avto. Ampak s klimo verjetno ne bi zdržala.
Jezero. Pripekalo je, ampak v noge prijetno hladilo. Ko so bile namočene v jezero na sumljivem pomolu.
Vročina je zgubila in mi smo se zatekli v senco. S čudovitim razgledom.


Vozili smo se gor in dol. Sem in tja. Brez sence. Vroče. Vroče. Vroče.
Najhuje je, ko ne moreš prijeti razgretega volana. Auč. Peče.


Lokalčič. Nova. Limonada in jabolčni sok. Prijetna osvežitev. Klepet ob čakanju, zaradi izgubljenega občutka za čas.
Amapk utrujenost je zmagovala. In informacije so potovale bolj počasi.
Mandarinina cedevita. Resnično mandarinasta.
Fotošuting po dolgem in počez. Z veliko protestiranja in jamranja, ampak smo uspeli. Upam.
Samosporožilec. Dvanajst sekund je včasih občutno predolgo. Spontani smehi.

Veliko draženja. Zbadanja in sarkazma. A obilica smeha.


Potem pa še železniška. Končno senca. Pozdrav v slovo.
Fotošuting drugič. Na tirih. V taki pozi. Na klopci. V drugačni pozi.

Potem pa sem šla. Še na drugo polovico poti. S polnim tankom.
Vleklo se je. Še na morje moram, pa bom prevozila celo Slovenijo. Vse možne smeri po avtocesti.


Nastanitev v hotelu. Okusna večerja in močen aperitiv.
Samo še postelja in je konec z mano. Jutri bom izkoriščala namakanje.

Glee - Poker Face


Definitivno bolj kul verzija Poker face.

1 komentar:

Klara pravi ...

zabavno je blo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...